Однією з причин можливих поломок автоматичної трансмісії – неправильне і несвоєчасне технічне обслуговування. Деякі автолюбителі, які мали досвід тільки з автомобілями з механічною коробкою передач, помилково вважають, що автоматичні трансмісії не обслуговуються. Але вони не праві. Обслуговування “автоматів” потрібно проводити не рідше ніж один раз на 30-40 т. Км. пробігу. Зрозуміло ці цифри можуть змінюватись в залежності від багатьох факторів, таких як: виробник акпп, мастила, умов експлуатації та пробігу автомобіля. При інтенсивному режимі їзди, наприклад, при їзді в постійних пробках, по бездоріжжю, то акпп слід проводити раз в 20 т. Км. Ця ж цифра відноситься до трансмісіям пробіг яких становить понад 200 т. Км. пробігу. А якщо навпаки, автомобіль був куплений новим, і експлуатувався в основному на трасі, то обслуговування можна проводити раз в 50-60 т. Км.

Обслуговування АКПП по суті можна порівняти з обслуговуванням ДВС. У нього входить заміна масла і масляного фільтра, а так само проаодітся діагностика трансмісії. Для фахівців нічого складного, але все ж потрібно виконувати все за інструкцією, використовувати якісні мастила і витратні матеріали (фільтри). Масло змінюється не у всіх АКПП, в деяких ця процедура передбачена тільки при ремонті.

Важливу роль при експлуатації “автомата” грає якість застосовуваного масла. Потрібно щоб воно виконувало свою непосредсвенно функцію мастила, а так само могло видрежать екстремальні перепади температур, не втрачаючи при цьому свої функції. Міняти тип мастила, яке вже залито в коробку не рекомендується, тому що це може позначиться на ресурсі АКПП. Маркування мастил від різних виробників трохи відрізняється. Не варто займатися змішуванням мастил різних марок. Що стосується присадок до мастил – користі вони приносять мало, а скоріше шкодять і призводять до поломок.

Вкрай небажаним і небезпечним є недолив мастила. При такому режимі роботи масляний насос разом з маслом качає і повітря, що знижує ливарне тиск, а це в свою чергу прискорює знос дисків, збої в переходах. Недостатній рівень масла може бути наслідком некваліфікованого обслуговування або течі.

Перелив або недолив олії можна визначити по щупі, Услі на ньому є спіненого масло і бульбашки повітря.

Як і у всіх видах робіт пов’язаних з автомобілем, в обслуговуванні автоматичних трансмісій є свої тонкощі і нюанси. Якщо ви задумали обслужити АКПП, зверніться до кваліфікованих фахівців.

Ще пару слів про олію в автоматичній КПП. На перевірку, масло повинне бути прозорим. Якщо це так, то термін його заміни ще не підійшов. Якщо ж навпаки, масло брудне і має запах гару, то і його і масляний фільтр потрібно терміново міняти. Або вже пізно – треба буде капітальний ремонт.

Для АКПП використовується тільки масло з маркуванням ATF і ніяке інше. При заливці іншого масла, можна з упевненістю сказати, що КПП зламається негайно. ATF розроблялося саме для АКПП і володіє винятковими властивостями хорошій текучості при низьких і високих температурах.

Автоматичні коробки передач останнім часом стають більш популярними при виборі комплектації автомобіля. Причиною цього є більш комфортне і просте керування автомобілем, а так само знижене споживання палива. Але як і інші вузли автомобіля вимагає постійного технічного обслуговування.

Щоб обслужити автомобіль з автоматичною трансмісією, зверніться до наших спеціалстів.